Az Oracle bejelentette, hogy integrálja az Oracle Marketing Cloud szolgáltatást a LinkedIn Campaign Manager megoldásával – amely a nemrégiben bejelentett Matched Audiences megoldás része –, hogy elősegítse a marketingkampányok pontosabb célzását és jobb megtérülését. A termékintegráció lehetővé teszi az Oracle Marketing Cloud felhasználók számára, hogy a Microsoft által a közelmúltban felvásárolt LinkedIn több mint 467 millió felhasználójának adataira építve érhessék el a megfelelő célközönséget a világ legnagyobb professzionális közösségi hálózatában. A marketing szakemberek személyre szabott, célzott kampányokat hozhatnak létre egyszerre több csatornán – e-mail, weboldalak, digitális hirdetések -, hogy a megfelelő közönséget a megfelelő időpontban érhessék el a vásárlási folyamat során.
És még ez is...
-
2016. szeptember 9.
És tényleg sikerült a Vodafone-nak nyereséget termelni
-
2012. október 16.
E-útdíj: CAMPOBASSO?
-
2012. november 29.
Állítólag tudatosan vásárlunk, pedig csak csórók vagyunk
-
2013. március 26.
Samsung: 300 zsák rizzsel indult minden
-
2015. február 28.
A közösségi médiahálózatokon terjeszkedne a VISA
-
2013. szeptember 11.
SAP: 40 százalék piaci részesedés