Oracle – LinkedIn együttműködés

Az Oracle bejelentette, hogy integrálja az Oracle Marketing Cloud szolgáltatást a LinkedIn Campaign Manager megoldásával – amely a nemrégiben bejelentett Matched Audiences megoldás része –, hogy elősegítse a marketingkampányok pontosabb célzását és jobb megtérülését. A termékintegráció lehetővé teszi az Oracle Marketing Cloud felhasználók számára, hogy a Microsoft által a közelmúltban felvásárolt LinkedIn több mint 467 millió felhasználójának adataira építve érhessék el a megfelelő célközönséget a világ legnagyobb professzionális közösségi hálózatában. A marketing szakemberek személyre szabott, célzott kampányokat hozhatnak létre egyszerre több csatornán – e-mail, weboldalak, digitális hirdetések -, hogy a megfelelő közönséget a megfelelő időpontban érhessék el a vásárlási folyamat során.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Frissült a Kaspersky Lab Anti Targeted Attack programja

sze máj 3 , 2017
ShareTweetPinShareMegújult Kaspersky Anti Targeted Attack platform, amely detektálja a fejlett fenyegetéseket és a célzott támadásokat. A program ötvözi a gépi tanulási algoritmusokat, a globális fenyegetettségi adatokat és az alkalmazkodóképességet, ezek a képességek segítik az ügyfelek infrastruktúráját abban, hogy észleljék a fejlett támadásokat. Az új Kaspersky Anti Targeted Attack kiegészült a […]
tolvaj

És még ez is...