A fiatalok egyre inkább az online világban találják meg azokat a tartalmakat, amiket szívesen fogyasztanak (olvasnak, hallgatnak, néznek) — derül ki az eNET a Hírközlési és Informatikai Tudományos Egyesülettel (HTE) közösen készített online kérdőíves kutatásából. Számukra a hagyományos médiumok (tévé, rádió) leértékelődtek, feltehetően azért, mert személyre szabott és bármikor elérhető tartalmat keresnek. Nem ők akarnak alkalmazkodni a médiához, hanem a médiától várják el, hogy alkalmazkodjon hozzájuk. Változott hozzáállásuk a tartalomhoz is, nemcsak fogyasztják, de szívesen meg is osztják azt, és egyáltalán nem csak anyagi okokból, hanem sok esetben pusztán érdekesség, vagy spontán „terméktámogatás” miatt. Vagyis a fiatalok az interneten nemcsak tartalmat fogyasztanak, de kommunikálnak, megosztanak, tartalmat továbbítanak – ezáltal közösségi teret hoznak létre.
És még ez is...
-
2012. február 2.
Nyolcezer eurót ért a győztes magyar videó
-
2023. december 19.
Mint a kisgömböc nő a mobiltelefonos adatforgalom
-
2017. október 19.
Meg fogsz döbbenni: a világ informatikája számokban XLVIII.
-
2014. február 15.
GTS – Orbis együttműködés az alapoktól
-
2018. szeptember 7.
Stabilabbá tette hálózatát a UPC
-
2021. június 21.
Oroszország elkezdte két VPN-szolgáltató blokkolását