A fiatalok egyre inkább az online világban találják meg azokat a tartalmakat, amiket szívesen fogyasztanak (olvasnak, hallgatnak, néznek) — derül ki az eNET a Hírközlési és Informatikai Tudományos Egyesülettel (HTE) közösen készített online kérdőíves kutatásából. Számukra a hagyományos médiumok (tévé, rádió) leértékelődtek, feltehetően azért, mert személyre szabott és bármikor elérhető tartalmat keresnek. Nem ők akarnak alkalmazkodni a médiához, hanem a médiától várják el, hogy alkalmazkodjon hozzájuk. Változott hozzáállásuk a tartalomhoz is, nemcsak fogyasztják, de szívesen meg is osztják azt, és egyáltalán nem csak anyagi okokból, hanem sok esetben pusztán érdekesség, vagy spontán „terméktámogatás” miatt. Vagyis a fiatalok az interneten nemcsak tartalmat fogyasztanak, de kommunikálnak, megosztanak, tartalmat továbbítanak – ezáltal közösségi teret hoznak létre.
És még ez is...
-
2017. november 20.
Az Ecommerce Hungary elhatárolódik
-
2023. február 6.
Kiterjedt hackertámadás érte az olasz internetet
-
2013. május 15.
Az okostelefon-tulajdonosok többet vásárolnak online
-
2013. január 29.
Fényképezhet a Google Magyarországon
-
2012. június 24.
Az ACTA ellen az INTA