Igy viselkednek a fiatalok a neten

peopleA fiatalok egyre inkább az online világban találják meg azokat a tartalmakat, amiket szívesen fogyasztanak (olvasnak, hallgatnak, néznek) — derül ki az eNET a Hírközlési és Informatikai Tudományos Egyesülettel (HTE) közösen készített online kérdőíves kutatásából. Számukra a hagyományos médiumok (tévé, rádió) leértékelődtek, feltehetően azért, mert személyre szabott és bármikor elérhető tartalmat keresnek. Nem ők akarnak alkalmazkodni a médiához, hanem a médiától várják el, hogy alkalmazkodjon hozzájuk. Változott hozzáállásuk a tartalomhoz is, nemcsak fogyasztják, de szívesen meg is osztják azt, és egyáltalán nem csak anyagi okokból, hanem sok esetben pusztán érdekesség, vagy spontán „terméktámogatás” miatt. Vagyis a fiatalok az interneten nemcsak tartalmat fogyasztanak, de kommunikálnak, megosztanak, tartalmat továbbítanak – ezáltal közösségi teret hoznak létre.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Új Transformers Toshiba notebook érkezik

hét jún 29 , 2015
A Toshiba bemutatta új, Satellite Radius 15 típusú 15,6 hüvelykes (39,6 cm) átalakítható laptopját. A Windows 10 kulcsfunkcióinak megfelelően tervezett eszköz zsanérja 360 fokban elforgatható, így az öt különböző módban képes üzemelni. A szaténarany színű, szálcsiszolt alumínium felületű készülékház mindössze 20,1 mm vastag. A több mint hét órás akkuidő lehetővé […]

És még ez is...