Több mint négyszeresére nőtt egy év alatt az interneten bónuszokat értékesítő cég, a Bónusz Brigád nyeresége, 2013-ban 66,8 millió forint nettó profitot könyvelt el – közölte a vállalat az MTI-vel a napokban. Kaprinay Zoltán, a cég egyik alapító tulajdonosa elmondta: a cég arra számít, hogy hosszútávon a profit több tízszeresére növekszik majd, valamint a magyar online kuponpiac meghódítása után, a teljes internetes kereskedelmi piacon is vezető pozíciót sikerül kivívni.
Idén az első kilenc hónapban a cég bruttó forgalma húsz százalékkal haladta meg a 2013-as értéket, ennek megfelelően az idén január-szeptember között elért nettó árbevétel közel 16 százalékkal magasabb a tavalyinál – mondta a tulajdonos. A Bónusz Brigádnak több mint háromezer partnere van, amelynek több mint hatvan százaléka visszatérő ügyfél. Az internetes közösségi felület forgalma 2013-ban 1,95 milliárd forint volt, a tavalyi 442 millió forintos árbevételét pedig a forgalomból származó 23 százalékos jutalék adta.