GoTo lett a LogMeIn

LogMeIn vezetőségeA távmunkát és a távoli elérést segítő szoftvereket fejlesztő, tavaly 1,3 milliárd dollárt meghaladó éves árbevételű LogMeIn Inc. mostantól GoTo néven működik tovább, és legalább húsz százalékos létszámbővítést tervez az idén Magyarországon.

A névváltás összhangban van azzal, hogy a kis- és középvállalatok it-igényeinek teljes körű kiszolgálását célozták meg – mondta az ügyvezető igazgató, hozzátéve: a névváltoztatással együtt bevezetik a 100 százalékban magyar fejlesztésű GoTo Resolve-ot, ami a piacon elsőként biztosít zsarolóvírusok ellen védett ellátási láncot a rendszergazdák számára. Kitért arra is, hogy kiválik a LogMeInből a LastPass jelszókezelő szoftvert kezelő részleg. A LastPass fejlesztőinek 90 százaléka Magyarországon dolgozik, jelenleg hibrid formában, főleg otthonról – tette hozzá. A cég dolgozóinak létszáma világszerte meghaladja a 3 ezret. A magyarországi a legnagyobb fejlesztőbázisuk, de a német, az észak-amerikai és az ausztrál piacokon is működnek ilyenek, ezek együtt a magyarországi létszám alig húsz százalékát teszik ki – mondta.

A magyar csapat alkalmazottainak létszáma az elmúlt két évben évi húsz százalékkal bővült, folyamatosan hatvan álláshelyre keresnek embert. A budapesti irodában 150-200 ember fér el, azt azonban főleg a csapatok közötti együttműködésre használják, az országban akár a legkisebb faluból is foglalkoztatnak magasan képzett mérnököt. Példaként említette, hogy harminc-negyven fejlesztőjük Szeged térségében dolgozik, egy tucatnyian pedig baranyai falvakban. A GoTo név sokkal ismertebb a távmunka termékeiket használók körében – indokolta a névváltást Bisztrai Dávid, a GoTo fejlesztési vezetője. Hozzátette: a végfelhasználók egyesített kommunikációs és közösmunka (UCC), valamint it-menedzselési és támogatási igényeinek kielégítését szolgáló termékeiket csaknem nyolcszázezer ügyfél használja, és több mint egymilliárd ember csatlakozott már a GoTO UCC-termékei segítségével létrehozott értekezletekhez, tanfolyamokhoz és webinarokhoz. Emellett félmilliárd kapcsolat létesült a vállalat távelérési és támogatási eszközeinek segítségével.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Artikulációs zavarban szenvedőkön segítenének az SZTE-n

csü febr 3 , 2022
Betegség vagy akár baleset következtében kialakuló artikulációs zavarban, dysarthriában szenvedőket segítő megoldást fejlesztenek a Szegedi Tudományegyetemen (SZTE). A dysarthria olyan beszédprobléma, amely mások számára alig érthetővé, sokszor érthetetlenné az érintettek beszédét. Ivaskó Lívia, az SZTE docense, a projekt vezetője úgy fogalmazott, a dysarthriában szenvedők pontosan tudják, hogy mit szeretnének mondani, […]
dysarthria

És még ez is...