Egy vicc, amit a mobilszolgáltatók adatcsomagnak neveznek

mobil-internetEgy Ericsson ConsumerLab friss jelentése szerint a jövőben a fogyasztók további követelményeket fognak támasztani a többfelhasználós és kombinált előfizetői adatcsomagokkal szemben, elsősorban az elérhető szolgáltatások, funkciók terén. A tipikus (adat-hang-SMS) kombinált előfizetői adatcsomag felhasználói igény abban az értelemben is változik a jövőben, hogy egyre több lesz az adatra „éhező” okostelefon tulajdonos, vagyis a mainál nagyobb adatmennyiséget várnak el a csomagokban. A fogyasztók nehezen követik a többfelhasználós és kombinált előfizetői csomagjaik fogyasztását, és valós idejű kontrollt és világosabb feltételrendszert szeretnének. Öt felhasználóból kettő elégedetlen amiatt, hogy a különböző felhasználók és eszközök között csak korlátozottan lehet a felhasználást ellenőrizni, nyomon követni és módosítani.

Az okostelefon felhasználók elsősorban jelentős adatkedvezményre vágynak a kombinált előfizetői csomagok keretében, de nagy az igény a korlátlan hang- és SMS szolgáltatásra is. A jelenlegi kombinált csomag felhasználók húsz százaléka azonban már többre vágyik ezeknél az alapszolgáltatásoknál, és új funkciókat vár el: például a fix szélessávú adatkedvezményük összekapcsolását ezekkel a csomagokkal, valamint a csomag részeként exkluzív mozi és televíziós tartalmakhoz való ingyenes hozzáférést. A jelentés egyik legfontosabb következtetése az, hogy a jövőbeni kombinált előfizetői adatcsomag felhasználók jelentősen különbözni fognak a jelenlegiektől, és hogy ez új követelmények elé állítja majd a szolgáltatókat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A jófogás bekebelezte az OLX-et

pén febr 13 , 2015
ShareTweetPinShareA dél-afrikai e-kereskedelmi cégcsoport, a Naspers közleményben jelentette be, hogy az érdekeltségébe tartozó OLX.hu apróhirdetési portál a hazai versenytárs Jófogás.hu oldalt üzemeltető norvég Schibsted tulajdonába került. Ez a felvásárlás a szintén a Naspers cégcsoporthoz tartozó Vatera online piactér működését és jövőbeni stratégiáját – a találgatásokkal ellentétben – semmilyen formában nem […]
Dolláreső

És még ez is...