Digitális jegyrendszert tesztel a BKK

BKK digitális jegyÚj digitális jegyrendszert tesztel a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a 100E Repülőtéri Expresszen.

A fővárosi önkormányzat, a BKK, illetve a Mastercard és a K&H Bank képviselőinek sajtótájékoztatóján Kerpel-Fronius Gábor főpolgármester-helyettes „az ügyfélközpontúság szempontjából nagy fontosságú előrelépésnek” nevezte a fejlesztést, ahhoz hasonlítva, amikor a digitális jegyárusítást lehetővé tette a BKK a BudapestGO applikáción keresztül. Kijelentette, hogy mostantól sokkal könnyebb lesz az utazás a 100E vonalon a Liszt Ferenc Repülőtérig és vissza, nem kell applikáció, elég egy bankkártya, illetve egy telefon.

Walter Katalin, a BKK vezérigazgatója azt hangsúlyozta, hogy a XXI. századi közösségi közlekedést csak digitális fejlesztésekkel együtt lehet megvalósítani, ezért volt annyira fontos a BudapestGO bevezetése is. A Budapest Pay and GO egy olyan, a világon nagyon sok helyen használt digitális megoldás, amikor egy bankkártyával vagy okoseszközzel egy érintéssel megvalósul a jegyvásárlás és a jegy érvényesítése, nincs szükség papíralapú jegyre vagy applikációban való regisztrációra. „Ez az elektronikus jegyrendszer előszobája”, hiszen egyelőre egy vonalon, egy termékre valósul meg…. Az e-jegyrendszer bevezetése sokmilliárdos fejlesztés, ennyi pénzünk nekünk nincs” – jegyezte meg a vezérigazgató, aki szerint a pénzen kívül „több éves fejlesztésre van szükség, amihez fontos, hogy releváns tapasztalatokat tudjunk gyűjteni”.

Berkes Tibor, a Mastercard termék és új fizetési megoldások igazgatója arról beszélt, hogy az utasok „bankkártyája válik jeggyé, amely az utazási jogosultság igazolására szolgál”. Kitért arra, Hollandia nemrég jelentette be, hogy országos szinten bevezeti az érintésmentes jegyvásárlást, ami tehát „nem utópisztikus gondolat”, és szerinte a magyar utazóközönség „nagyon nyitott az innovációkra”.

Király Andrea, a K&H Csoport lakossági divízió vezetője arról beszélt, hogy gyors, egyszerűen használható, kényelmes és nagyon megbízható rendszert kapnak az utasok, ami az ” ügyfélélmény növeléséhez vezet”.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A Bildnél nincs szükség a természetes intelligenciára

pén jún 23 , 2023
ShareTweetPinShareTöbb száz munkahelyet szüntet meg a Springer német médiavállalat az ország legnagyobb tömeglapjánál, a Bildnél, és a munka nagy részének elvégzéséről mesterséges intelligenciára alapozva gondoskodik. Német lapok beszámolói szerint a Springer e-mailben tájékoztatta a Bild szerkesztőségének vezetőit, hogy a kiadóvállalat felszámol minden „terméket, projektet és folyamatot”, amelyek az üzleti környezet […]
Bild

És még ez is...