A hibák jelzését és a számlázást is segítik azok a mobilhálózaton kommunikáló okos mérőórák, amelyeket már 1500 fogyasztónál szereltek fel a Zalavíz Zrt. szolgáltatási területén – jelentette be a hálózati hátteret biztosító Telenor. A 161 településen mintegy 150 ezer ember ivóvízellátásáért és szennyvízkezeléséért felelős Zalavíz az eddigi 1500 fogyasztó mellé 2024-ig további tízezer mérőállást köt rá a Telenor hálózatán működő IoT (Internet of Things) rendszerre. Az eszközök egyebek mellett képesek a vízszivárgások azonnali észlelésére és a csőtörések előrejelzésére, amivel radikálisan csökkenthető a fogyasztók esetleges anyagi kára, továbbá nagyságrendekkel több ivóvíz lesz megmenthető egy meghibásodás esetén. Mindez a munkaerőhiány enyhítésében is segít: az új rendszerbe kötött vízórák leolvasását már nem kell személyesen végezni, hanem automatikusan, online rögzíti a vízszolgáltató rendszere. Ez a megoldás a vízmű díjszámlázási és ügyfélkezelési feladatainak ellátásában is jelentős segítséget nyújt.
És még ez is...
-
2015. március 26.
T-City: bankkártya helyettesítheti a bérletet
-
2018. június 3.
Most már minden tudható az online számlázásról
-
2018. június 20.
Már lehet regisztrálni a NAV Online Számla rendszerében
-
2023. június 23.
Digitális jegyrendszert tesztel a BKK
-
2015. december 18.
Kezdd el korábban a közvetítést: így közvetítsd élőben az ünnepeket
-
2022. január 28.
Nagy segítség lehet a NAV új adatszolgáltatási rendszere