Az LG bejelentette az ABCD koncepcióját

lgBemutatta új, 2015-ös globális TV-választékát az LG Electronics (LG). A vállalat ezzel párhuzamosan meghirdette Dual Premium elnevezésű, az OLED és a PRIME UHD technológiára alapuló stratégiáját, amely szerint az idei televíziós termékpaletta is a felső kategóriára fókuszál. Az LG biztos abban, hogy a stratégia eredményeként OLED tévéivel vezető pozíciót biztosíthat magának a prémium kategóriás televíziók globális piacán, miközben tovább bővíti e körbe tartozó készülékkínálatát, növelve PRIME UHD modelljeinek piaci lehetőségeit is — áll a társaság közleményében.

Az LG most bemutatott új OLED tévéi között szerepelnek az 55, 65, és 77 hüvelykes, ívelt, illetve sík képernyős típusok. A vállalat emellett ismertette ABCD koncepcióját is, amely angol szavak kezdőbetűiből képezve a formabontó LG OLED kijelzők főbb előnyeit jeleníti meg. Látószög (A – angle): az ívelt LG OLED televíziók minden képpontja ideális távolságra esik a néző szemétől. Fekete (B – black) és szín (C – color): az LG szabadalmazott WRGB OLED technológiáját is, amely a tökéletes feketét, élénk színeket és végtelen kontrasztarányt szavatol. Dizájn (D – design): az LG Art Slim dizájnfilozófiája a lehető legvékonyabb tévékre fókuszál az egyszerű és tiszta vonalak jegyében. A cég március végétől mutatja be prémium TV készülékeit a tengerentúli piacokon.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

OKI index: sötéten látják a gazdaság helyzetét az e-kereskedők

sze márc 11 , 2015
ShareTweetPinShareAz online kiskereskedelem hat legnagyobb szektora 2014 folyamán több mint 150 milliárd forintos forgalmat ért el, ezzel mintegy hat százalékos súlyt szerezve saját teljes kiskereskedelmi forgalmukon belül – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index (OKI index) kutatássorozatának idei első felméréséből. Az OKI szektorok által elért forgalom […]

És még ez is...