Az Extreme Digital túlteljesít

ekereskedelemAz első negyedévben összesen 27 milliárd forintos forgalmat bonyolított le az online kiskereskedelem hat legnagyobb szektora Magyarországon. Június közepén egységes szabályozás lépett életbe az Európai Unióban, amely a webshopok működésének jogi környezetét hivatott egységesen szabályozni az EU-n belül. Az egyik legfontosabb jogszabályváltozás értelmében a vásárló a korábbi nyolc nap helyett 14 napig dönthet úgy, hogy mégsem kívánja megtartani a terméket. Ebben az esetben visszaküldheti azt a kereskedőnek, akinek vissza kell fizetnie a megvásárolt termék árát.

„A szabályozás azért különösen fontos az e-piac szereplői számára, mert tovább erősíti a bizalmat az online vásárlás iránt, ami jelenleg minden interneten kereskedő cég egyik legfőbb célja. A hosszabb elállási idő várakozásaink szerint növelni fogja az online vásárlási kedvet is. A bizalomépítés további fontos eleme, hogy a vevők tisztában legyenek az e-kereskedelem folyamatával, lehetőségeivel, valamint saját jogaikkal. E mellé pedig elengedhetetlen, hogy az adott cég valami olyan pluszt nyújtson a vásárlóinak, mely tovább növelheti az elégedettséget és a vevő kényelmét” – jelentette ki Várkonyi Balázs, az Extreme Digital vezérigazgatója.

A társaság közleménye szerint, az Extreme Digital negyven napos visszavásárlási garanciát vállal a jogszabályban meghatározott 14 nap mellett. Ezzel is igyekszik erősíteni az online vásárlásba vetett bizalmat, kifejezni azt, hogy online vásárolni jó, gyors, biztonságos és a vevő számára semmilyen kockázatot nem jelent. „Tapasztalataink az mutatják, hogy vásárlóink kevesebb, mint egy százaléka él az elállással, ennek nyolcvan százaléka nyolc napon belül, húsz százaléka negyven napon belül történik” – mondta vezérigazgató.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.