Az eNet szerint az Apród a piacvezető

 

Az eNET-BCE közös kutatása szerint az online apróhirdetési piacon két igazán nagy szereplő a domináns: a norvég háttérrel, de itthon nulláról építkező Jófogás, valamint a dél-afrikai tulajdonban lévő, magyar piacon tapasztalt játékosnak számító Allegroup, ami a fogyasztók közötti (c2c) forgalmát tudatosan tereli a Vateráról az Apród irányába. A bemutatott, 2013 nyarán mért eredmények alapján az Apródot tarthatjuk a jelenlegi piacvezetőnek. Ezt indokolja az ajánlatok minősége, összetétele, frissessége és az oldalak látogatottsági mutatói is.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Braner: webáruház-mizéria jön

sze szept 4 , 2013
  A fogyasztók jogairól szóló 2011/83 EU irányelv szabályait a tagállamoknak ez év decemberéig kell átültetniük saját jogszabályaikba. „Az új uniós szabályoknak köszönhetően Magyarországon is módosulnak a távkereskedelem feltételei” – mondta Torsten Braner, a TaylorWessing e|n|w|c nemzetközi ügyvédi iroda partnere. Különösen a webáruház-üzemeltetők számíthatnak új, szigorúbb szerződéses kötelezettségekre. A továbbiakban […]
ZX-81