Immár hetedik alkalommal rendezte meg a múlt héten a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület (SzEK.org) őszi e-kereskedelmi konferenciáját, amelynek témája ezúttal a közel 200 milliárd forintos ekereskedelmi piac átalakulása, egyre több párhuzamos értékesítési, marketing csatornán és egyre több eszközön történő megjelenése volt. Számos hazai kereskedő hagyományos boltban és webáruházban egyaránt értékesít; már most is sokféle kommunikációs csatornát használ (weboldal, hírlevél, közösségi média, sms, bónusz/kupon oldal, videofilmek, óriásplakát, TV), és a pc mellett fejleszt mobilra is, tabletre is, – mindezt annak érdekében, hogy meglévő ve – vőkörét újra és újra vásárlásra csábítsa, és persze azért is, hogy folyamatosan új vevőket vonzzon be áruházába. Ám miként tud a különféle eszközök kombinált használatával hatékony gyakorlatot kialakítani? Erre kereste a választ a „Multichannel: Több hajóval több csatornán” címmel megrendezett konferencia a hazai e-kereskedelmi piac prominens szereplőivel.
Next Post
Összefogás az 50 év felettiekért
sze nov 20 , 2013
Az ötven év felettiek munkaerő-piaci elhelyezkedését és munkahelyének megtartását szeretné segíteni Újbuda Önkormányzata, az IBM Magyarországgal és a Pannon-Work Zrt.-vel közösen, az önkormányzat és a cégek együttműködési nyilatkozatot is aláírták erről. Az együttműködési megállapodás lényege, hogy mindkét cég ingyen tart olyan tréningeket, amelyek az álláskeresésben nyújtanak hatékony segítséget. Újbuda Önkormányzata […]
És még ez is...
-
2014. február 6.
A Dimension Data bekebelezte a NextiraOne-t
-
2016. augusztus 4.
A Panasonic a fotóőrültek barátja lett
-
2020. február 25.
Pályázásban nagyon ott van az OTT-ONE
-
2016. március 21.
Erősen „ajánlott” a Check Point
-
2016. november 11.
Állítólag erősödik a verseny a magyarországi távközlési piacon
-
2016. január 20.
Hatalmas lehetőség a digitális egységes piac