A multichannelben bízik a szakma

Immár hetedik alkalommal rendezte meg a múlt héten a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület (SzEK.org) őszi e-kereskedelmi konferenciáját, amelynek témája ezúttal a közel 200 milliárd forintos ekereskedelmi piac átalakulása, egyre több párhuzamos értékesítési, marketing csatornán és egyre több eszközön történő megjelenése volt. Számos hazai kereskedő hagyományos boltban és webáruházban egyaránt értékesít; már most is sokféle kommunikációs csatornát használ (weboldal, hírlevél, közösségi média, sms, bónusz/kupon oldal, videofilmek, óriásplakát, TV), és a pc mellett fejleszt mobilra is, tabletre is, – mindezt annak érdekében, hogy meglévő ve – vőkörét újra és újra vásárlásra csábítsa, és persze azért is, hogy folyamatosan új vevőket vonzzon be áruházába. Ám miként tud a különféle eszközök kombinált használatával hatékony gyakorlatot kialakítani? Erre kereste a választ a „Multichannel: Több hajóval több csatornán” címmel megrendezett konferencia a hazai e-kereskedelmi piac prominens szereplőivel.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.