Immár hetedik alkalommal rendezte meg a múlt héten a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület (SzEK.org) őszi e-kereskedelmi konferenciáját, amelynek témája ezúttal a közel 200 milliárd forintos ekereskedelmi piac átalakulása, egyre több párhuzamos értékesítési, marketing csatornán és egyre több eszközön történő megjelenése volt. Számos hazai kereskedő hagyományos boltban és webáruházban egyaránt értékesít; már most is sokféle kommunikációs csatornát használ (weboldal, hírlevél, közösségi média, sms, bónusz/kupon oldal, videofilmek, óriásplakát, TV), és a pc mellett fejleszt mobilra is, tabletre is, – mindezt annak érdekében, hogy meglévő ve – vőkörét újra és újra vásárlásra csábítsa, és persze azért is, hogy folyamatosan új vevőket vonzzon be áruházába. Ám miként tud a különféle eszközök kombinált használatával hatékony gyakorlatot kialakítani? Erre kereste a választ a „Multichannel: Több hajóval több csatornán” címmel megrendezett konferencia a hazai e-kereskedelmi piac prominens szereplőivel.
És még ez is...
-
2020. szeptember 4.
Rekordbővülést ért el a belföldi e-kereskedelem
-
2016. június 6.
Megcsípte az önkormányzati munkát a Digistar
-
2013. január 14.
Az IBM is letudta a hűségnyilatkozatot
-
2020. március 1.
A 4iG Nyrt. megháromszorozta árbevételét 2019-ben
-
2012. május 15.
Valaki nem mond igazat