A tényszerű, ám vicces reklámok hatékonyabbak

 

A netezők 58 százaléka inkább az egyenes beszédre voksol, ha az online vagy mobilon látott hirdetések témája kerül terítékre. Nem a humorérzék függvénye, hogy a világhálón vagy okostelefonon szörfölők többsége (58 százalék) – a magyaroknál pedig még több, 71 százaléka – a tényszerű tartalomra szavaz a viccességekkel szemben a kreatív platformokon. Sokkal inkább a tempónak tudható be ez a preferencia. Percek alatt történik minden: az e-mailek feldolgozása, tájékozódás, kommunikáció, szórakozás, játék. Nagy valószínűséggel az időtényező az oka annak, hogy csupán a legszükségesebb információk begyűjtésére korlátozódna az internetezők igénye. Persze vannak kivételek: az észak-amerikaiak például inkább a nevetést választják (56 százalék) a száraz tényekkel szemben — áll az Ipsos közleményében.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Sony: fotóaparát komoly amatőröknek

pén nov 9 , 2012
  Már Magyarországon is elérhetőek a Sony új fényképezőgépei, a kicsi és könnyű, cserélhető objektíves NEX-5R és NEX 6, valamint a csúcsmodell, a kettős autofókusz-rendszerrel és professzionális videózási képességekkel rendelkező 24 megapixeles Sony Alpha SLT-A99. Az új SLT-A99 a japán gyártó első teljes képkockás (full frame-es) féligáteresztő tükrös fényképezőgépe, amelyet […]

Friss, ropogós