mínuszos.hu

A tényszerű, ám vicces reklámok hatékonyabbak

ZX-81

 

A netezők 58 százaléka inkább az egyenes beszédre voksol, ha az online vagy mobilon látott hirdetések témája kerül terítékre. Nem a humorérzék függvénye, hogy a világhálón vagy okostelefonon szörfölők többsége (58 százalék) – a magyaroknál pedig még több, 71 százaléka – a tényszerű tartalomra szavaz a viccességekkel szemben a kreatív platformokon. Sokkal inkább a tempónak tudható be ez a preferencia. Percek alatt történik minden: az e-mailek feldolgozása, tájékozódás, kommunikáció, szórakozás, játék. Nagy valószínűséggel az időtényező az oka annak, hogy csupán a legszükségesebb információk begyűjtésére korlátozódna az internetezők igénye. Persze vannak kivételek: az észak-amerikaiak például inkább a nevetést választják (56 százalék) a száraz tényekkel szemben — áll az Ipsos közleményében.

Exit mobile version