A Samsung valami nagyon-nagyot nyitott Budapesten

lanyokA Samsung Electronics Magyar Zrt. megnyitotta Európa legnagyobb Smart & Prémium Megoldás Központját Budapesten, a Váci út 30. szám alatt, ahol képzett szakemberek bemutatóteremmel, vásárlási lehetőséggel, és szerviz szolgáltatásokkal várják az ügyfeleiket. „Évente mintegy kétszázezer hívás és 30-35 000 e-mail érkezik a Samsung ügyfélszolgálatára, illetve napi negyven-ötven alkalommal keresnek meg minket a felhasználók chaten keresztül. Elérhetőségünkből adódóan a fogyasztók azonnal választ kapnak a készülékekkel kapcsolatos technikai jellegű kérdéseikre, valamint azok beállításához szükséges segítséget is messzemenőkig megkapják. Amennyiben pedig javításra kerülne sor, azt is minimális kellemetlenséggel, rendkívül gyorsan oldjuk meg, így egy mobiltelefon például kevesebb mint egy napot tölt a szervizben” – nyilatkozta Gerzsei Attila, a Samsung Smart & Premium Megoldások üzletágának vezetője.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A Dell, a Red Hat, és az OpenStack

hét ápr 28 , 2014
A Dell és a Red Hat bejelentették a nyílt forráskódú OpenStack felhőszoftverre épülő nagyvállalati megoldásukat. A két vállalat az együttműködést a privát és hibrid felhő környezetek építéséhez szükséges platformszolgáltatások (PaaS) irányába is kiterjesztette, bővítve azok kompatibilitását, hordozhatóságát és megbízhatóságát. Az új referenciaarchitektúrákkal és a bővített együttműködéssel a Dell és a […]
felhő

És még ez is...