A foodpanda, az emberiség által észlelhető világegyetem legnagyobb online ételrendelési vállalakozása 2014. december 17-én jelentette be, hogy partnerségre lép a NetPincérrel, és így már a világ több mint 40 országában lesz jelen. A magyar együttműködésen túl a foodpanda Szerbiában, Bosznia-Hercegovinában, Montenegróban és Horvátországban is bevásárolt, így a Donesi és a Pauza is a cégcsoporthoz került. Mindössze pár héttel azután, hogy a TastyKhana és a PedidosYa felvásárlásával megerősítette pozícióit az indiai és a mexikói piacokon, a foodpanda Közép-Kelet-Európában is megcélozta a piacvezetői pozíciót. A jelenlegi felvásárlási üzletnek köszönhetően a NetPincér és a foodpanda Magyarországon már több mint 550 étteremmel áll kapcsolatban. A vásárlók a továbbiakban is a Netpincér oldaláról egyaránt megrendelhetik kedvenc ételeiket. Ez az átfogó online platform az éttermek számára hozzájárul a kiszállításból származó bevételek növeléséhez, ráadásul lehetővé teszi, hogy folyamatosan jelen legyenek az online és mobil környezetben.
És még ez is...
-
2020. március 5.
Tovább bővül a fuvarozók online piactere
-
2015. szeptember 18.
Végre: elindul az állami vagyonelemek elektronikus értékesítése
-
2014. április 11.
Jót tett a piacnak a Windows XP halála
-
2016. május 31.
Ilyen, ha egy szakszervezet nem dísznek van
-
2015. október 2.
A Blancco felvásárolja a Tabernust
-
2013. június 4.
Nyakunkon az Innotrends