A nyomtatógyártók nem nyontatót, hanem üzleti modellt kínálnak

nyomtatasA menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) a Lexmark szakértői szerint az elmúlt éveknek a „nyomtass kevesebbet és takarékoskodj jobban” szlogen volt a kulcsa, ami idővel a nyomtatás mennyiségének csökkentéséből automatikus flottakezeléssé és a munkafolyamatok tökéletesítésévé fejlődött. A Lexmark marketingesei szerint ma a sikeres szolgáltatók nem csupán egyszerű programokat ajánlanak, hanem valódi, felügyelt szolgáltatás alapú üzleti modelleket kínálnak, amelyek tartalom- és dokumentum-felügyeletet tartalmaznak.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Fura: az okostelevizió-tulajdonosok többsége kihasználja a készüléke tudását

sze jún 25 , 2014
Az okostelevíziók az extra funkciók révén felülmúlják a hagyományos készülékek kínálta lehetőségeket és a tévéműsor megtekintése mellett további felhasználói élményt nyújtanak. Az eNET friss kutatásából kiderül, hogy négy emberből mindössze egy (23 százalék) használja kizárólag tévénézésre a smart tévét, a többiek ezen túlmenően más célból is bekapcsolják azt. A legtöbben […]
monitor