A mesterséges intelligencia segít a bíbelődésben

Németh Balázs K&HA mesterséges intelligencia (MI) előretörése a digitalizáció új szintjét jelenti mind a lakosságnak, mind a vállalatoknak a pénzügyeik kezelésében, a cégeknek hatékonyabb működést, az ügyfeleknek pedig kényelmesebb, gyorsabb ügyintézést tesz majd lehetővé – mondta Németh Balázs, a K&H Bank innovációs vezetője. Mint kifejtette, a láthatatlan bankolás lehet az egyik út, ami a gyakorlatban azt jelenti, hogy nem kell majd bíbelődni az utalásokkal, határidőkkel. A bankszámla “tudni fogja”, mikor kell befizetni például a rezsiszámlákat vagy egy cég esetében a megrendelés ellenértékét. Szerinte erre nem kell 2062-ig várni, mivel kellően fejlett az emberiség az MI kezelésére. “Elképzelhető például, hogy az MI segítségével hangvezérelt lesz a bankolás. Akár úgy, hogy a mobilbanknak utasításokat adunk az utalásra” – mondta. Számos kérdést felvet mindennek a kifejlesztése, a technológia és az ember közötti kommunikációban például. Szerinte az emberi munkára továbbra is szükség lesz a legtöbb területen, így a mindennapi bankolásban is. Viszont a mesterséges intelligenciára rengeteg időrabló feladatot lehet bízni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Bosch: milyen válság?

vas febr 13 , 2022
Növelte forgalmát és javított eredményességén 2021-ben a Robert Bosch GmbH autóipari alkatrész és berendezés beszállító vállalat. A cég előzetes adatokon alapuló beszámolója alapján az értékesítési árbevétel 2021-ben 78,8 milliárd euró lett, tíz százalékkal magasabb az előző évinél, az adózás előtti eredmény pedig 3,2 milliárd euróra nőtt kétmilliárd euróról. A bevételarányos […]
Markus Forschner Bosch

Friss, ropogós