Az LG Electronics bemutatta 2012-es házimozi termékcsaládját a magyarországi piacon. Az idei csúcsmodellben, a 9.1-es BH9520T-ben olyan egyedi fejlesztések kaptak helyet, mint a 3D Sound Zooming, a 360˚-os 3D hangtér kiterjesztés, a felfelé sugárzó 3D hangszórók és a 3D Surround Processor. Az 5.1-es, 1100 W-os BH7520T és a 850W-os, szintén 5.1-es BH6520T Smart 3D Blu-ray házimozi-rendszerek kifinomult megjelenésükkel és elképesztő teljesítményükkel valódi élménnyé varázsolják a szórakozást. „Az LG Electronics 2005 közepe óta a házimozik kumulált eladási értékét tekintve piacvezető Magyarországon. Legújabb termékeink bevezetésével az a célunk, hogy megtartsuk elsőségünket és tovább növeljük piaci részesedésünket, amit a termékeinkben megjelenő új technológiákra és az elegáns formatervezés várható sikerére alapozunk” – nyilatkozta Falus Viktória az LG Electronics Magyar Kft. szórakoztatóelektronikai marketingkommunikációs menedzsere.
Next Post
D-Link: összefonódik a magán- és az üzleti élet
szo ápr 21 , 2012
‘Two Worlds, One Life’ – ez a D-Link új, high-end termékfejlesztési stratégiájának jelmondata, és az új, professzionális otthoni és irodai alkalmazásra egyaránt alkalmas amplifi termékcsalád mottója. Az új kategória piaci bevezetését egy a Vason Bourne kutatóintézet által ötszáz informatikai döntéshozó valamint ezer vásárló bevonásával végzett európai közvélemény-kutatás legfontosabb következtetése alapozta […]

És még ez is...
-
2020. november 14.
A vásárlók ötöde 200 ezernél többet szán pc-vásárlásra
-
2022. július 7.
A Xiaomi is összeállt a Leicával
-
2012. március 13.
A Walkman él
-
2022. november 7.
Állítólag a HUAWEI Mate 50 Pro-é a legjobb okostelefonos kamera
-
2014. július 25.
Itt az új Acer Extensa 15 sorozat
-
2014. január 10.
Túlhajtja magát a Kingston a CES-en