3D hangzással erősítenek az LG házimozi-rendszerei

Az LG Electronics bemutatta 2012-es házimozi termékcsaládját a magyarországi piacon. Az idei csúcsmodellben, a 9.1-es BH9520T-ben olyan egyedi fejlesztések kaptak helyet, mint a 3D Sound Zooming, a 360˚-os 3D hangtér kiterjesztés, a felfelé sugárzó 3D hangszórók és a 3D Surround Processor. Az 5.1-es, 1100 W-os BH7520T és a 850W-os, szintén 5.1-es BH6520T Smart 3D Blu-ray házimozi-rendszerek kifinomult megjelenésükkel és elképesztő teljesítményükkel valódi élménnyé varázsolják a szórakozást. „Az LG Electronics 2005 közepe óta a házimozik kumulált eladási értékét tekintve piacvezető Magyarországon. Legújabb termékeink bevezetésével az a célunk, hogy megtartsuk elsőségünket és tovább növeljük piaci részesedésünket, amit a termékeinkben megjelenő új technológiákra és az elegáns formatervezés várható sikerére alapozunk” – nyilatkozta Falus Viktória az LG Electronics Magyar Kft. szórakoztatóelektronikai marketingkommunikációs menedzsere.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

D-Link: összefonódik a magán- és az üzleti élet

szo ápr 21 , 2012
‘Two Worlds, One Life’ – ez a D-Link új, high-end termékfejlesztési stratégiájának jelmondata, és az új, professzionális otthoni és irodai alkalmazásra egyaránt alkalmas amplifi termékcsalád mottója. Az új kategória piaci bevezetését egy a Vason Bourne kutatóintézet által ötszáz informatikai döntéshozó valamint ezer vásárló bevonásával végzett európai közvélemény-kutatás legfontosabb következtetése alapozta […]
internet

Friss, ropogós