A Huawei Fogyasztói Üzletága közzétette az idei év első félévének üzleti eredményeit: a vállalat stabil növekedést tudhat maga mögött az első hat hónapban, értékesítési bevétele 155 milliárd kínai jüanra (22,68 milliárd dollár) nőtt. A növekedés többek között a Huawei új zászlóshajó készülékei – Mate 10 és P20 – értékesítési sikerének köszönhető. Az IDC szerint a vállalat 15,8 százalékos piaci részarányával 2018 második negyedévében a világ második mobilgyártójává vált. „Az elmúlt hat hónapban a vártnál is erőteljesebb, szinte hihetetlen növekedés jellemezte az üzletág és a termékek teljesítményét. Sikerünk innováció iránti elkötelezettségünknek, valamint ügyfeleink hűségének köszönhető; utóbbi kiemelten fontos számunkra. A Huawei célja továbbra is kínálatának folyamatos fejlesztése, amelynek során különös figyelmet fordít a mobil mesterséges intelligenciára, a felhőre, illetve a tágabb Huawei ökoszisztéma kidolgozására” — nyilatkozta Richard Yu, a Huawei Consumer Business Group vezérigazgatója.
A Huawei magyar leányvállalata, a Huawei Technologies Hungary Híradástechnikai Kft. forgalma a 2016-os nagy zutty után kezd magához térni, de még így is közel tízmilliárd forintos lemaradásban van a 2015-os csúcshoz képest (lásd táblázatunkat).