A „közösségi üzletben” lát fantáziát az IBM

 

Ha egy vállalat virtuális közösségében munkakörtől, részlegektől, pozíciótól függetlenül kapcsolatba léphetnek egymással a dolgozók, sokkal több új meglátással, ötlettel fordulnak egymáshoz. Előbb születnek új válaszok a felmerülő kérdésekre, hatékonyabbá válik a munkavégzés. A „Social Business„, vagy közösségi üzlet előnyeit bármely vállalkozás csak a megfelelő rendszerelemekkel tudja kiaknázni. A közösségi munkavégzés lehetővé teszi, hogy egy vállalat virtuálisan összevonja a különböző országokba elosztott irodáit, egységessé tegye üzleti folyamatait, és közös információs bázist teremtsen. Az egyik országban kiadott árajánlat részleteit például azonnal láthatja a legtávolabbi kirendeltség is, egy-egy összetett megoldás kapcsán azonnal elérhető az illetékes személy, akivel például videókonferencián lehet egyeztetni. A téma szakértői szerint a közösségi üzlet modellje nem pusztán az együttműködést jelenti, hanem az üzleti működés folyamatos elemzéséből adódó tapasztalatokat, a munkavégzés mobilitását és rugalmasságát is. Az Orlandóban nemrég megrendezett IBM Connect konferencián olyan megoldásokat mutattak be, melyek ehhez a közösségi modellhez teremtenek biztos technológiai hátteret.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Holisztikus vidámparkot nyit az Ericsson?

ked febr 19 , 2013
ShareTweetPinShare  Persze dehogy nyit, de a tegnapi közleményének a következő címet adta: „az Ericsson merőben új – ÉLMÉNYKÖZPONTÚ – menedzselt szolgáltatási modellje”.  Ehhez képest arról szól a közlemény, hogy az Ericsson új, úgynevezett élményközpontú menedzselt szolgáltatási (Experience Centric Managed Services) modellt vezetett be. A menedzselt szolgáltatások célja hagyományosan a költséghatékonyság, […]

És még ez is...