Holisztikus vidámparkot nyit az Ericsson?

 

Persze dehogy nyit, de a tegnapi közleményének a következő címet adta: “az Ericsson merőben új – ÉLMÉNYKÖZPONTÚ – menedzselt szolgáltatási modellje”.  Ehhez képest arról szól a közlemény, hogy az Ericsson új, úgynevezett élményközpontú menedzselt szolgáltatási (Experience Centric Managed Services) modellt vezetett be. A menedzselt szolgáltatások célja hagyományosan a költséghatékonyság, a hálózati műveletek összetettségének csökkentése és a hálózatminőség kezelése. Ezzel szemben az új élményközpontú menedzselt szolgáltatások modellt úgy alakították ki, hogy az a szolgáltatók változó igényeit is kielégítse, különös tekintettel a fogyasztói elégedettség biztosítására. A modell sikeressége a műszaki mutatók mellett a szolgáltatási- és ügyfélélmény mutatókkal is mérhető. Olyan mutatókra gondoljunk például, mint a szolgáltatás rendelkezésre állása, a szolgáltatás aktiválásához szükséges idő valamint a szolgáltatás válaszideje. A modell olyan partneri kapcsolatot jelent a szállító és a szolgáltató között, amely összhangba hozza a két fél üzleti stratégiáját egy kockázat/nyereség árképzési rendszer révén, s holisztikus módon közelíti meg a menedzselt szolgáltatásokat, egyaránt lefedve a hálózatot és az it-környezetet is.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A PayPal a legismertebb digitális- és mobilfizetési platform

ked febr 19 , 2013
  A Yankee Group és a ComScore nemzetközi piackutató cégek egymástól független tanulmányai szerint is messze a PayPal digitális pénztárcája a legismertebb platform az Egyesült Államokban. A Yankee Group kutatása szerint a PayPal mobilfizetési megoldását a megkérdezett amerikaiak 11,97 százaléka használja, jóval megelőzve a Starbucks és a Google Wallet szolgáltatásait. […]

Friss, ropogós