A Xiaomi „Mi” termékcsaládja a végtelenül fantáziadús „Xiaomi” nevet fogja viselni 2021 harmadik negyedévétől kezdve. A termékcsalád nevének változása segít egységesíteni a Xiaomi globális márkamegjelenését, és segítségével közelebb kerül a “Xiaomi” termékek valódi tudásához az eszközökkel kapcsolatos előzetes fogyasztói elvárás. A névváltás más-más időben mehet végbe a különböző régiókban. Az új márkaarculat bevezetésével az anyamárkához két termékcsalád tartozik majd: a Xiaomi termékek csúcstechnológiát testesítenek meg és prémium élményt nyújtanak. A Redmi termékek pedig a fiatalabb közönséget megcélozva elérhetőbb áron kínálják az innovatív technológiai fejlesztéseket. Ez a megkülönböztetés tükröződik a megújult logókban, az anyamárka logója alatt elhelyezkedő Xiaomi és Redmi emblémában is. A termékcsaládok elnevezésével kapcsolatos új elnevezéseket középtávon az ökoszisztéma- és IoT-termékeikre is alkalmazni fogják.
És még ez is...
-
2015. március 23.
Az LG bemutatta az ívet, ami túlmutat önmagán
-
2015. november 29.
Egy merő csoda lesz az 5G-t
-
2014. április 4.
EP: a roamingdíj halott
-
2018. december 11.
Allyos: vásárolj okosba
-
2014. június 26.
Mobiltelefonos alkalmazás a munkaügyekben való eligazodáshoz
-
2012. augusztus 15.
Rémálom az elvesztett mobiltelefon