A Xiaomi „Mi” termékcsaládja a végtelenül fantáziadús „Xiaomi” nevet fogja viselni 2021 harmadik negyedévétől kezdve. A termékcsalád nevének változása segít egységesíteni a Xiaomi globális márkamegjelenését, és segítségével közelebb kerül a “Xiaomi” termékek valódi tudásához az eszközökkel kapcsolatos előzetes fogyasztói elvárás. A névváltás más-más időben mehet végbe a különböző régiókban. Az új márkaarculat bevezetésével az anyamárkához két termékcsalád tartozik majd: a Xiaomi termékek csúcstechnológiát testesítenek meg és prémium élményt nyújtanak. A Redmi termékek pedig a fiatalabb közönséget megcélozva elérhetőbb áron kínálják az innovatív technológiai fejlesztéseket. Ez a megkülönböztetés tükröződik a megújult logókban, az anyamárka logója alatt elhelyezkedő Xiaomi és Redmi emblémában is. A termékcsaládok elnevezésével kapcsolatos új elnevezéseket középtávon az ökoszisztéma- és IoT-termékeikre is alkalmazni fogják.
És még ez is...
-
2017. február 19.
LG G6 FullVision kijelző: tökéletes kényelem és hatékonyság
-
2014. június 18.
Ingyenes mobilalkalmazással oktat a veszprémi erdőgazdaság
-
2013. február 25.
LG: nagyon szélessávot mindenkinek
-
2016. augusztus 17.
A Professin álláskereső látogatóinak harmada mobilról nézi a hirdetéseket
-
2012. március 20.
Vál(t)óok a mobil-szélessáv
-
2014. április 14.
Egyre divatosabbak a viselhető mobil eszközök