Névváltozás a Xiaominál

A Xiaomi „Mi” termékcsaládja a végtelenül fantáziadús „Xiaomi” nevet fogja viselni 2021 harmadik negyedévétől kezdve. A termékcsalád nevének változása segít egységesíteni a Xiaomi globális márkamegjelenését, és segítségével közelebb kerül a “Xiaomi” termékek valódi tudásához az eszközökkel kapcsolatos előzetes fogyasztói elvárás. A névváltás más-más időben mehet végbe a különböző régiókban. Az új márkaarculat bevezetésével az anyamárkához két termékcsalád tartozik majd: a Xiaomi termékek csúcstechnológiát testesítenek meg és prémium élményt nyújtanak. A Redmi termékek pedig a fiatalabb közönséget megcélozva elérhetőbb áron kínálják az innovatív technológiai fejlesztéseket. Ez a megkülönböztetés tükröződik a megújult logókban, az anyamárka logója alatt elhelyezkedő Xiaomi és Redmi emblémában is. A termékcsaládok elnevezésével kapcsolatos új elnevezéseket középtávon az ökoszisztéma- és IoT-termékeikre is alkalmazni fogják.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Gartner: a Prefibox klassz

hét aug 30 , 2021
ShareTweetPinShareA Gartner 2021 Market Guide for Digital Commerce Search tanulmányban, ami az e-kereskedelmi kereső szektorban zajló trendeket és innovatív megoldásokat vizsgálja. Nagyon dícsérik a Prefixbox megoldását. A Gartner elemzése szerint a perszonalizáció, a mesterséges intelligencia (AI) által javított relevancia és a szemantikus keresés azok a kulcstrendek, amelyek által az e-kereskedelmi […]
ZX-81

És még ez is...