A Xiaomi “Mi” termékcsaládja a végtelenül fantáziadús “Xiaomi” nevet fogja viselni 2021 harmadik negyedévétől kezdve. A termékcsalád nevének változása segít egységesíteni a Xiaomi globális márkamegjelenését, és segítségével közelebb kerül a “Xiaomi” termékek valódi tudásához az eszközökkel kapcsolatos előzetes fogyasztói elvárás. A névváltás más-más időben mehet végbe a különböző régiókban. Az új márkaarculat bevezetésével az anyamárkához két termékcsalád tartozik majd: a Xiaomi termékek csúcstechnológiát testesítenek meg és prémium élményt nyújtanak. A Redmi termékek pedig a fiatalabb közönséget megcélozva elérhetőbb áron kínálják az innovatív technológiai fejlesztéseket. Ez a megkülönböztetés tükröződik a megújult logókban, az anyamárka logója alatt elhelyezkedő Xiaomi és Redmi emblémában is. A termékcsaládok elnevezésével kapcsolatos új elnevezéseket középtávon az ökoszisztéma- és IoT-termékeikre is alkalmazni fogják.
Next Post
Gartner: a Prefibox klassz
hét aug 30 , 2021
A Gartner 2021 Market Guide for Digital Commerce Search tanulmányban, ami az e-kereskedelmi kereső szektorban zajló trendeket és innovatív megoldásokat vizsgálja. Nagyon dícsérik a Prefixbox megoldását. A Gartner elemzése szerint a perszonalizáció, a mesterséges intelligencia (AI) által javított relevancia és a szemantikus keresés azok a kulcstrendek, amelyek által az e-kereskedelmi […]
És még ez is...
-
2015. június 4.
Nyakunkon a MIMO és a Szaktudás Internete
-
2012. november 3.
Börtön a metró fantomjának
-
2013. február 22.
Új mobilszolgáltató léphet a szlovák piacra
-
2014. július 5.
Roaming “kedvezmények” a Magyar Telekomtól
-
2012. november 25.
Ismét jöhet a Galaxy S II Plus
-
2017. június 28.
Roaming díj eltörlése: többet ésszel, mint ész nélkül III.