A HONOR hamar visszanyerte piaci részesedését Kínában azt követően, hogy önálló vállalattá alakult. A Counterpoint havi Market Pulse adatai alapján a HONOR kínai piaci részesedése 8,4 százalékra ugrott júniusban, a januári 5,1 százalékos értéket követően. A növekedés üteme kifejezetten erősnek tűnik, ezt alátámasztja, hogy a vállalat értékesítése májusban 38,9 százalékot nőtt az előző hónaphoz képest, míg júniusban 27,5 százalékot nőtt az előző hónaphoz képest. Az új HONOR 50 mobiltelefon kínai bejelentésével, amely 500 millió jüan (~77 140 255 dollár) értékű rekord eladást produkált a bejelentés első percében, a vállalat megtartotta növekedési ütemét, ami 28 hét alatt húsz százalékos volt. Ezzel a versenytársakat megelőzve a lista elejére került az online értékesített okostelefonok terén. A HONOR a 380-600 dollár árkategóriájú okostelefonok terén a konkurencia előtt járt 17,9 százalékos piaci részedésével két egymást követő héten. A gyártó abban reménykedik, hogy a Kínában mutatott teljesítménye megnyitja az utat a nemzetközi piacra való visszatéréshez.
És még ez is...
-
2021. május 13.
Magyar Telekom: minden nagyon szép, minden nagyon jó…
-
2021. december 20.
A LastPass független vállalatként működik tovább
-
2023. április 3.
Fuzionál az adesso két magyarországi cége
-
2023. január 31.
Az eMAG nem ért egyet, de fizet
-
2022. október 8.
A 4iG részesedést szerzett az izraeli Spacecom vállalatban
-
2022. október 1.
Bezárnak 35 budapesti postahivatalt