A HONOR kezd magához térni, legalábbis Kínában

A HONOR előző hónapokhoz viszonyított növekedése az értékesítést és a piaci részesedést tekintve (2020. szeptember és 2021. június között)A HONOR hamar visszanyerte piaci részesedését Kínában azt követően, hogy önálló vállalattá alakult. A Counterpoint havi Market Pulse adatai alapján a HONOR kínai piaci részesedése 8,4 százalékra ugrott júniusban, a januári 5,1 százalékos értéket követően. A növekedés üteme kifejezetten erősnek tűnik, ezt alátámasztja, hogy a vállalat értékesítése májusban 38,9 százalékot nőtt az előző hónaphoz képest, míg júniusban 27,5 százalékot nőtt az előző hónaphoz képest. Az új HONOR 50 mobiltelefon kínai bejelentésével, amely 500 millió jüan (~77 140 255 dollár) értékű rekord eladást produkált a bejelentés első percében, a vállalat megtartotta növekedési ütemét, ami 28 hét alatt húsz százalékos volt. Ezzel a versenytársakat megelőzve a lista elejére került az online értékesített okostelefonok terén. A HONOR a 380-600 dollár árkategóriájú okostelefonok terén a konkurencia előtt járt 17,9 százalékos piaci részedésével két egymást követő héten. A gyártó abban reménykedik, hogy a Kínában mutatott teljesítménye megnyitja az utat a nemzetközi piacra való visszatéréshez.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Új gaming fejhallgatókat mutatott be a Philips

vas aug 8 , 2021
Sose gondoltuk volna, de a fogyasztói igények kielégítésére történő folyamatos összpontosítás és persze a csodás műszaki szakértelem együttesen vezetett a Philips Gaming portfólió első gaming headset sorozatának bevezetéséhez. A TAGH301BL és TAGH401BL modellek közös nevezője a kis súly, a fület lefedő kialakítás, az állítható fejpánt és a puha párnák optimális […]
Phillips TAGH401 BL headset

Friss, ropogós