A Vodafone Magyarország Alapítvány és az Országos Mentőszolgálat (OMSZ) ÉletMentő applikációja chatbot funkcióval bővült, ami gyorsabb és hatékonyabb segítséget nyújt, emellett az elsősegélynyújtást is támogatja. Csató Gábor elmondta: jelenleg már az üzleti és a mesterséges intelligencia elemeit is használják az életmentés számos területén, köztük a Vodafone Magyarország Alapítvánnyal idén januárban elindított ÉletMentő applikációhoz is. Az alkalmazást az indulása óta már mintegy félmillióan töltötték le, és közel 2500 segélyhívás érkezett az appon keresztül a mentésirányítókhoz — ismertette az OMSZ főigazgatója.
És még ez is...
-
2020. szeptember 4.
Új funkciókkal bővült a MÁV-applikáció
-
2013. augusztus 16.
Vodafone: népszerű a Perc&Net
-
2020. június 4.
Várva várt fejlesztés a NAV-tól: számlázás okostelefonról
-
2013. május 17.
Nextent: érzelem és értelem
-
2016. szeptember 20.
Parkolást segítő rendszert adtak át Szentendrén
-
2023. december 29.
Új okostévés alkalmazásokat mutatott be az LG