Nextent: érzelem és értelem

 

Elkészült és május közepétől az ügyfelek számára is elérhető a Nextent Informatika Zrt. Emonline nevű, nyelv-független érzelemfelismerő szoftvere. A fejlesztésnek köszönhetően az ügyfélszolgálati vezető bármikor be tud avatkozni egy telefonbeszélgetésbe még mielőtt az nem kívánatos irányt venne. A fejlesztők egy olyan vizuális platformmal egészítették ki a szoftvert, amely az ügyfélszolgálat térképén folyamatosan mutatja az adott operátor és a vele vonalban lévő ügyfelek aktuális érzelmi állapotát. Az ügyfélszolgálati működést gyorsítja és az ügyintézés hangulatát mindkét irányba jelentősen javítani fogja a Nextent legújabb megoldása.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Népszerűtlen a webes értékesítés a kkv-k körében

pén máj 17 , 2013
  Miközben a hagyományos kereskedelemi csatornák a gazdasági válság kezdete óta hanyatlanak vagy stagnálnak, az elektronikus kereskedelem népszerűsége töretlen. A hazai kkv-k ugyanakkor nem igazán érzik még a webes kereskedelem ízét, derül ki a rEVOLUTION Software közel 700 mikro- és kisvállalatot megszólaltató kutatásából. A kutatás eredményei alapján mindössze a hazai […]

Friss, ropogós