Új okostévés alkalmazásokat mutatott be az LG

Pinkfong és Baby sharkSzámos új, okostévéken elérhető alkalmazást mutatott be az LG Electronics (LG). A szolgáltatások különböző szórakozási, tanulási és kikapcsolódási lehetőségeket nyújtanak, rugalmasan igazodva a felhasználók szokásaihoz és elvárásaihoz.

A legújabb alkalmazások* minden korosztály számára elérhetővé teszik az élethosszig tartó tanulást, az egyéni igényeket is figyelembe véve. A személyes fejlődést segítő szolgáltatások közül kiemelkedik az Udemy, a vezető online tanulási platform, mely ebben a formában először az LG készülékeken mutatkozik be. A hatékony készségfejlesztést támogató eszköz több mint 75 nyelven, bő háromezer témában, hetvenezernél is több nemzetközi oktató által összeállított, több mint kétszázezer kurzushoz kínál hozzáférést. A 67 millió tanulóval rendelkező Udemy tanfolyamok széles skáláját nyújtja, a programozástól kezdve a vezetői ismereteken át a csapatépítésig. A tanulók egyedi érdeklődési köre és céljai alapján a mesterséges intelligenciára épülő rendszer személyre szabott ajánlatokkal teszi könnyebbé és élvezetesebbé a tudás megszerzését.

A gyermekek számára is vonzó tanulási platformokból sincs hiány az LG okostévéin. Az ABCmouse egy átfogó, kutatásokkal igazolt digitális tanulási megoldás kettő-nyolc éves korú gyermekek számára. A vezető oktatási szakértők által tervezett tananyag a kicsiknek is szórakoztató módon adja át az összes kulcsfontosságú iskolai tárgyat, köztük az olvasást és a nyelvtant, a matematikát, a természettudományokat, a társadalomismeretet, a művészetet és a zenét. A legfiatalabbak a The Pinkfong Company digitális oktatási tartalmaival interaktív módon sajátíthatják el az ismereteket, többek között a Pinkfong és Baby Shark karakterek magával ragadó dalai és történetei segítségével. Ezen felül az LG webOS platformján hamarosan megjelenő Baby Shark World for Kids alkalmazás is változatos élményeket ígér, beleértve az angol nyelvtanulást, az egészséges szokások ápolását, a ritmusra éneklést és táncolást, valamint az ismert filmek moziváltozatainak élvezetét.

A szórakozást több színvonalas játék emeli új szintre az LG kínálatában. Ilyenek például a Volley, a hangalapú mesterséges intelligenciajátékok vezető fejlesztőjének legnépszerűbb játékai, köztük a „Jeopardy!„, amelyet világszerte több mint húszmillió játékos élvez. Az Anipang Match, a Wemade Play által fejlesztett web3-as kirakós játék kedves karaktereivel és értékes érmejutalmakkal teszi örömtelivé az együtt töltött időt. A legújabb szolgáltatások a felhasználók egészségét és jó közérzetét is támogatják az Alo Moves segítségével, amely a népszerű Alo Yoga wellness platformja. Az alkalmazás szakértők által vezetett jóga-, fitnesz-, és táplálkozási programokat kínál mindenki számára. A Saatchi Art és a Daily Art Story otthonunkat egy pillantás alatt lenyűgöző művészeti galériává változtatja a gondosan összeállított képzőművészeti gyűjteményekkel. A vezető digitális művészeti platformokkal foglalkozó vállalat, a DASVERSE által kifejlesztett technológiák az LG okostévék kiemelkedő képminőségének köszönhetően valósággal életre keltik a műalkotásokat.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Megvan az év nagy vesztese

pén dec 29 , 2023
ShareTweetPinShareIdén tovább erősödött az áruházi forgalom az online vásárlásokkal szemben – legalábbis a MediaMarkt saját adatait elemző jelentése szerint. Nem változtak a Covid utáni folyamatok, tovább erősödött az áruházi forgalom, az online súlya pedig 18 százalék körül alakult az év végére – derül ki a MediaMarkt áruházlánc év végi összefoglalójából. […]
MediaMarkt

És még ez is...