A Vodafone Magyarország a koronavírus miatt kialakult helyzetben igyekszik olyan szolgáltatásokat és digitális megoldásokat nyújtani, amelyek segítik a lakosságot, a vállalkozásokat és a hatóságot ebben a nehéz időszakban. A kormány által bevezetett kijárási korlátozás kapcsán a Vodafone Magyarország arra kéri ügyfeleit, hogy ha tehetik, maradjanak otthon, ügyintézésre pedig használják a telefonos vagy online felületeket. Az általános ügyintézésre továbbra is a My Vodafone applikációt javasolja a szolgáltató a hatékonysági és biztonsági szempontokat szem előtt tartva. Ugyanakkor a kormányzat döntésének megfelelően a Vodafone üzletek korlátozott nyitva tartással továbbra is üzemelnek arra az esetre, ha valaki nem tudná megoldani a telefonos vagy online ügyintézést. Az üzletekben a vállalat meghatározott egy szigorú protokollt az ott dolgozó kollégák és betérő ügyfelek egészsége és biztonsága érdekében. Ennek egyik eleme, hogy műanyag elválasztó falakat állítanak fel üzletekben, melyek védelmet biztosítanak a kollegák és ügyfelek számára.
És még ez is...
-
2013. február 26.
PayPal: bankkártya terminál okostelefonból
-
2023. március 24.
Több száz Petőfi-kézirat az OSZK online adatbázisában
-
2012. július 27.
QlikView: „minden” információ az Olimpiákról
-
2014. augusztus 8.
Az IFS esete a valódi kalózokkal
-
2016. június 28.
Xerox: nyomtass okostelefont!
-
2014. december 15.
Meg fogsz döbbenni: a világ informatikája számokban XVI.