A Vodafone Magyarország a koronavírus miatt kialakult helyzetben igyekszik olyan szolgáltatásokat és digitális megoldásokat nyújtani, amelyek segítik a lakosságot, a vállalkozásokat és a hatóságot ebben a nehéz időszakban. A kormány által bevezetett kijárási korlátozás kapcsán a Vodafone Magyarország arra kéri ügyfeleit, hogy ha tehetik, maradjanak otthon, ügyintézésre pedig használják a telefonos vagy online felületeket. Az általános ügyintézésre továbbra is a My Vodafone applikációt javasolja a szolgáltató a hatékonysági és biztonsági szempontokat szem előtt tartva. Ugyanakkor a kormányzat döntésének megfelelően a Vodafone üzletek korlátozott nyitva tartással továbbra is üzemelnek arra az esetre, ha valaki nem tudná megoldani a telefonos vagy online ügyintézést. Az üzletekben a vállalat meghatározott egy szigorú protokollt az ott dolgozó kollégák és betérő ügyfelek egészsége és biztonsága érdekében. Ennek egyik eleme, hogy műanyag elválasztó falakat állítanak fel üzletekben, melyek védelmet biztosítanak a kollegák és ügyfelek számára.
És még ez is...
-
2017. október 27.
Mesterséges intelligenciával táncol duettet Valencia James a Trafóban
-
2013. február 25.
Legalább 3D-ben maradjanak meg a műemlékek
-
2018. február 27.
Az informatika feleslegessé teszi a bolti eladókat is
-
2024. június 24.
IOS-ra és Androidra is letölthető a gondosóra új alkalmazása
-
2013. október 10.
KSH: használjunk számítógépet
-
2016. november 17.
Végre! Közösségi kommunikációs platformot indított a Viber