A Vodafone telefonos és online ügyintézésre kéri az ügyfeleit

A Vodafone Magyarország a koronavírus miatt kialakult helyzetben igyekszik olyan szolgáltatásokat és digitális megoldásokat nyújtani, amelyek segítik a lakosságot, a vállalkozásokat és a hatóságot ebben a nehéz időszakban. A kormány által bevezetett kijárási korlátozás kapcsán a Vodafone Magyarország arra kéri ügyfeleit, hogy ha tehetik, maradjanak otthon, ügyintézésre pedig használják a telefonos vagy online felületeket. Az általános ügyintézésre továbbra is a My Vodafone applikációt javasolja a szolgáltató a hatékonysági és biztonsági szempontokat szem előtt tartva. Ugyanakkor a kormányzat döntésének megfelelően a Vodafone üzletek korlátozott nyitva tartással továbbra is üzemelnek arra az esetre, ha valaki nem tudná megoldani a telefonos vagy online ügyintézést. Az üzletekben a vállalat meghatározott egy szigorú protokollt az ott dolgozó kollégák és betérő ügyfelek egészsége és biztonsága érdekében. Ennek egyik eleme, hogy műanyag elválasztó falakat állítanak fel üzletekben, melyek védelmet biztosítanak a kollegák és ügyfelek számára.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.