Idén február első két hetében 12 százalékkal többet költöttünk az internetes bónuszos oldalakon Valentin-napi ajándékra, mint egy évvel korábban, és a vevők ma már elsősorban nem tárgyakat, hanem élményeket vásárolnak partnerüknek. A Bónusz Brigád vásárlói például ebben az időszakban 18 százalékkal költöttek többet élmények, szolgáltatások vásárlására, mint 2019-ben, a külföldi utazásokra fordított összegek pedig a tavaly február eleji időszakkal összehasonlítva 17 százalékkal emelkedtek. Egy év alatt az átlagos vásárlás összege is nőtt, míg tavaly február első két hetében a kosárérték 7167 forint volt, addig az idén 8605 forint. A kedvezményeket kínáló oldal elemzése szerint minden harmadik vásárló új élményekre vágyik, 24 százalékuk pedig programötletek után kutat. Valentin-nap előtt a keresett programok között volt például az élményfestés, a wellness-pihenés, a borkóstolás és az exkluzív vacsora, míg a legnépszerűbb a fotelos mozizás.
Next Post
Milyen öt másodperc? Akár két-három másodpercre is csökkenhet az átutalási idő március elejétől
csü febr 27 , 2020
És még ez is...
-
2020. április 24.
Nem tett jót a járvány a Philips profitjának
-
2012. november 4.
Az Invitel kiesett a 112-es segélyhívó tenderéből
-
2020. február 24.
Nőtt a Digi csoport bevétele tavaly
-
2012. szeptember 4.
T-Mobile, T-Home: ajándék a hűségeseknek
-
2014. november 19.
Növekszik a műszaki termékek piaca
-
2018. szeptember 27.
Mérföldkőhöz érkezik vasárnap a magyar e-sport