Ki gondolta volna? Valentin nap előtt többet költünk az interneten is

Idén február első két hetében 12 százalékkal többet költöttünk az internetes bónuszos oldalakon Valentin-napi ajándékra, mint egy évvel korábban, és a vevők ma már elsősorban nem tárgyakat, hanem élményeket vásárolnak partnerüknek. A Bónusz Brigád vásárlói például ebben az időszakban 18 százalékkal költöttek többet élmények, szolgáltatások vásárlására, mint 2019-ben, a külföldi utazásokra fordított összegek pedig a tavaly február eleji időszakkal összehasonlítva 17 százalékkal emelkedtek. Egy év alatt az átlagos vásárlás összege is nőtt, míg tavaly február első két hetében a kosárérték 7167 forint volt, addig az idén 8605 forint. A kedvezményeket kínáló oldal elemzése szerint minden harmadik vásárló új élményekre vágyik, 24 százalékuk pedig programötletek után kutat. Valentin-nap előtt a keresett programok között volt például az élményfestés, a wellness-pihenés, a borkóstolás és az exkluzív vacsora, míg a legnépszerűbb a fotelos mozizás.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Milyen öt másodperc? Akár két-három másodpercre is csökkenhet az átutalási idő március elejétől

csü febr 27 , 2020
Öt másodpercre csökken a belföldi átutalási idő március 2-tól, az azonnali átutalási rendszer bevezetésével – mondta a Magyar Nemzeti Bank (MNB) ügyvezető igazgatója. Bartha Lajos hozzátette: a teszt eredmények azt mutatják, hogy a tranzakciók nagy része két-három másodperc alatt is teljesülhet majd. Elmondta: jelenleg az ügyfelek csak hétköznapokon, reggel hét […]
Bartha Lajos