Idén február első két hetében 12 százalékkal többet költöttünk az internetes bónuszos oldalakon Valentin-napi ajándékra, mint egy évvel korábban, és a vevők ma már elsősorban nem tárgyakat, hanem élményeket vásárolnak partnerüknek. A Bónusz Brigád vásárlói például ebben az időszakban 18 százalékkal költöttek többet élmények, szolgáltatások vásárlására, mint 2019-ben, a külföldi utazásokra fordított összegek pedig a tavaly február eleji időszakkal összehasonlítva 17 százalékkal emelkedtek. Egy év alatt az átlagos vásárlás összege is nőtt, míg tavaly február első két hetében a kosárérték 7167 forint volt, addig az idén 8605 forint. A kedvezményeket kínáló oldal elemzése szerint minden harmadik vásárló új élményekre vágyik, 24 százalékuk pedig programötletek után kutat. Valentin-nap előtt a keresett programok között volt például az élményfestés, a wellness-pihenés, a borkóstolás és az exkluzív vacsora, míg a legnépszerűbb a fotelos mozizás.
Next Post
Milyen öt másodperc? Akár két-három másodpercre is csökkenhet az átutalási idő március elejétől
csü febr 27 , 2020
És még ez is...
-
2019. március 8.
A Huawei beperelte az Amerikai Egyesült Államok kormányát
-
2019. április 2.
Erős évet zárt a Huawei
-
2013. szeptember 18.
Nemzeti mobilfizetési rendszer: majd jövőre
-
2012. március 27.
Az Apple további befektetésekre készül Kínában
-
2013. december 10.
Hallgass hazait és nyerj telefont!