Magyarországon alacsony az online vásárlók száma, a felnőtt lakosság csupán 33 százaléka, 3,2 millió ember vásárol évente minimum egy alkalommal terméket webáruházból, miközben az aktív, heti rendszerességgel internetező, 18 év feletti lakosság száma megközelíti a hatmilliót – derül ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital elemzéséből. A felmérésben részt vevők kilencven százaléka vásárolt már idén a neten, a legtöbben, 37 százalékuk három-hat alkalommal, míg 15 százalékuk több mint hússzor.
És még ez is...
-
2016. február 12.
Kóka cége a zsíros mobilfizetési piacon vetheti meg a lábát
-
2015. augusztus 19.
A Philips androidos tévéje a legjobbak között
-
2013. január 13.
KÜRT: évforduló a német piacon
-
2015. október 2.
A MATUSZ vészharangot kongat
-
2015. október 16.
2016-ban ugrásszerű fejlődés várható
-
2017. március 25.
Az SAP hárommilliárdos üzletet nyert el