Valami baj van a magyarországi online kereskedelemmel

Magyarországon alacsony az online vásárlók száma, a felnőtt lakosság csupán 33 százaléka, 3,2 millió ember vásárol évente minimum egy alkalommal terméket webáruházból, miközben az aktív, heti rendszerességgel internetező, 18 év feletti lakosság száma megközelíti a hatmilliót – derül ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital elemzéséből. A felmérésben részt vevők kilencven százaléka vásárolt már idén a neten, a legtöbben, 37 százalékuk három-hat alkalommal, míg 15 százalékuk több mint hússzor.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Neticle Labs: 2,5 millió euró befektetés

sze okt 9 , 2019
Az intelligens szövegelemzéssel és médiafigyeléssel foglalkozó Neticle Technologies Kft. 2,5 millió euró kockázati tőkebefektetés befogadásáról írt alá megállapodást. A magyar tulajdonú startup közleménye szerint a befektetést a Lead Ventures, valamint a Hiventures Alapkezelő biztosítja. Az összeg a piaci pozíciók megerősítése mellett termékfejlesztést fedez – írták. A cég ügyvezetője közölte, hogy […]