A megfelelő karácsonyi ajándék kiválasztása sokak számára okoz nehézséget, a Vodafone ezért legújabb kezdeményezésével idén a bizonytalankodók segítségére siet, persze nem teljesen önzetlen, karitatív szándékkal. Az ünnepi készülődés időszakában a budapesti bevásárlóközpontokban, valamint nyolc vidéki nagyvárosban található márkaüzletében különleges ajándék-tanácsadó szolgáltatással igyekszik fellendíteni forgalmát. A Vodafone ajándék-tanácsadójának, az Alíznak elnevezett virtuális asszisztensnek az a feladata, hogy személyre szabottan segítsen kiválasztani a legmegfelelőbb ajándékot a betérő ügyfelek számára. A vásárlók egy interaktív LCD-kijelzőn keresztül léphetnek kapcsolatba Alízzal, ami nagyjából egy perc konzultációt követően már javaslatot tud tenni egy személyre szabott ajándékra. A program a megajándékozni kívánt személy jellemző tulajdonságai, szokásai alapján javaslatot tesz, milyen ajándéknak örülne leginkább. A véletlenek csodás, már-már hihetetlen egybeesése folytán, az ajándékok közül a legtöbb elérhető a Vodafone üzleteiben, így ha megtetszik a javaslat, akár ott helyben meg is vásárolható. A társaság közleménye szerint Alíz ugyan még „gyerekcipőben jár”, de bájosan tükrözi azt a törekvésüket, hogy egyre kedvezőbb és innovatívabb szolgáltatásokat kínáljanak a jövőben.
És még ez is...
-
2016. augusztus 1.
Szervere már lesz a nemzeti hulladékgazdálkodó társaságnak
-
2015. február 7.
Az Aquis Kft. az ománi rendőrségnek szállít
-
2014. december 15.
A Jézuska nagy barátja a mobilszolgáltatóknak
-
2020. május 3.
Bevásárolt a Magyar Posta
-
2018. november 10.
Az Evosoft 5,2 milliárd forintos beruházással 125 munkahelyet hoz létre
-
2016. június 13.
Lassult az online kereskedelem növekedése tavaly