A megfelelő karácsonyi ajándék kiválasztása sokak számára okoz nehézséget, a Vodafone ezért legújabb kezdeményezésével idén a bizonytalankodók segítségére siet, persze nem teljesen önzetlen, karitatív szándékkal. Az ünnepi készülődés időszakában a budapesti bevásárlóközpontokban, valamint nyolc vidéki nagyvárosban található márkaüzletében különleges ajándék-tanácsadó szolgáltatással igyekszik fellendíteni forgalmát. A Vodafone ajándék-tanácsadójának, az Alíznak elnevezett virtuális asszisztensnek az a feladata, hogy személyre szabottan segítsen kiválasztani a legmegfelelőbb ajándékot a betérő ügyfelek számára. A vásárlók egy interaktív LCD-kijelzőn keresztül léphetnek kapcsolatba Alízzal, ami nagyjából egy perc konzultációt követően már javaslatot tud tenni egy személyre szabott ajándékra. A program a megajándékozni kívánt személy jellemző tulajdonságai, szokásai alapján javaslatot tesz, milyen ajándéknak örülne leginkább. A véletlenek csodás, már-már hihetetlen egybeesése folytán, az ajándékok közül a legtöbb elérhető a Vodafone üzleteiben, így ha megtetszik a javaslat, akár ott helyben meg is vásárolható. A társaság közleménye szerint Alíz ugyan még „gyerekcipőben jár”, de bájosan tükrözi azt a törekvésüket, hogy egyre kedvezőbb és innovatívabb szolgáltatásokat kínáljanak a jövőben.
És még ez is...
-
2017. november 2.
A Praktiker digitális áruháza megy a legjobban
-
2015. március 27.
A taxisok szerint az Uber komoly veszély
-
2015. március 10.
Tegnaptól 800 ezer magyarnak egy kicsit jobb
-
2021. november 26.
A Rheinmetall AG a 4iG stratégiai befektetőjévé válhat
-
2013. május 28.
SAP: annyi a biztosítási csalóknak