Az összes üzletág erős teljesítményének eredményeként 6,1 százalékos árbevétel-növekedésről, emellett pedig emelkedő előfizetés- és ügyfélszámról számolhat be a UPC Magyarország 2018 második negyedévében. Az előfizetések száma meghaladta a 2 119 600-at. A lakossági és üzleti előfizetők száma 23 600-zal növekedett 2017 második negyedévéhez képest, és meghaladta a 859 400-at. Az előző éves adatokhoz viszonyítva a nagysebességű internet előfizetések száma 35 100-zal növekedett, és így elérte a 680 300-at, miközben a digitális és analóg televízió előfizetések száma is 687 700-ra bővült, ami 14 600-zal több, mint az előző év azonos időszakában. A mobil előfizetések száma meghaladta a 99 ezret, ami 24 300-as növekedést jelent 2017 második negyedéve óta. A UPC hálózata országszerte már 1 807 300 háztartásban érhető el, ami 58 800-zal több, mint egy évvel korábban.
Next Post
A QNAP tovább bővíti a felügyeleti rendszerek integrációját a Dahua Technology hálózati kameráival
ked aug 14 , 2018
És még ez is...
-
2017. február 3.
Megegyeztek a roamingdíjak nagykereskedelmi árairól
-
2018. november 9.
Ez a robotgyár sem Magyarországon épül
-
2015. szeptember 21.
Készül a virtuális rubel, a BitRubel
-
2015. december 20.
A Telenor túl a kétszázmillión
-
2015. augusztus 18.
Mindenki nyugodjon le a… fenntartható a Magyar Telekom
-
2012. október 15.
Jubilál a forradalmár