Az összes üzletág erős teljesítményének eredményeként 6,1 százalékos árbevétel-növekedésről, emellett pedig emelkedő előfizetés- és ügyfélszámról számolhat be a UPC Magyarország 2018 második negyedévében. Az előfizetések száma meghaladta a 2 119 600-at. A lakossági és üzleti előfizetők száma 23 600-zal növekedett 2017 második negyedévéhez képest, és meghaladta a 859 400-at. Az előző éves adatokhoz viszonyítva a nagysebességű internet előfizetések száma 35 100-zal növekedett, és így elérte a 680 300-at, miközben a digitális és analóg televízió előfizetések száma is 687 700-ra bővült, ami 14 600-zal több, mint az előző év azonos időszakában. A mobil előfizetések száma meghaladta a 99 ezret, ami 24 300-as növekedést jelent 2017 második negyedéve óta. A UPC hálózata országszerte már 1 807 300 háztartásban érhető el, ami 58 800-zal több, mint egy évvel korábban.
Next Post
A QNAP tovább bővíti a felügyeleti rendszerek integrációját a Dahua Technology hálózati kameráival
ked aug 14 , 2018
És még ez is...
-
2012. június 22.
Kína tovább szigorít a ritkaföldfém-ágazatban
-
2014. május 23.
A Tesco rákattant a világhálóra
-
2013. szeptember 17.
Tőzsdére tart a Twitter
-
2013. május 2.
Pénztárgépek: az első határidő lejárt
-
2012. augusztus 7.
Csúcsot döntött a Laurel
-
2017. augusztus 28.
A digitális átállás kulisszatitkai II.