Invitel: így növelhetik a kkv-k az ügyfeleik lojalitását II.

A lojális ügyfelek hosszútávon biztosítják egy cég sikeres működését, miközben az elégedettségük nagy valószínűséggel újabb vásárlókat is hozhat. Ezzel szemben a mindennapi feladatok ellátása mellett az ügyvezetőknek sokszor csak kevés idejük jut arra, hogy kiemelt figyelmet fordítsanak rájuk. Az Invitel összegyűjtött 6+1 jótanácsot, amelyeket megfogadva a kisvállalatok növelhetik ügyfeleik lojalitását.

Vezessen be értékelési rendszert
Ha vásárlóinak lehetőséget biztosít arra, hogy visszajelzéseket adjanak Önről, szolgáltatásairól, vagy munkatársairól, akkor nem csak könnyűszerrel javíthat az esetleges apró hibákon, de kihangsúlyozhatja azokat az erősségeit is, amelyekben igazán otthon van. Ha webshopot üzemeltet, vagy e-mailen tartja a kapcsolatot vásárlóival, egy egyszerű, pár perc alatt kitölthető kérdőív eredményeiből is sokat tanulhat. Rendelkezésre állnak olyan népszerű online kérdőív-készítő alkalmazások, amelyeknek ingyenes verziója is elérhető – első körben ezeket érdemes kipróbálni. Az internetes eszközök számos előnnyel járnak, de ha még csak fontolgatja, hogy belép az online térbe, a kérdőíves módszert papíron, vagy akár szóban is alkalmazhatja.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Világpiac: a vártnál jobban nőttek az okostelefon-eladások

vas ápr 30 , 2017
A korábbi becslésnél kissé nagyobb mértékben nőttek az okostelefon értékesítések a világpiacon az első negyedévben – állapítja meg az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat csütörtökön nyilvánosságra hozott elemzése. Az első negyedévben 347,4 millió okostelefont értékesítettek világszerte, 4,3 százalékkal többet, mint egy évvel korábban és többet […]
okostelefon