Az LG Electronics (LG) mobilkommunikációs divíziójának új vezetője megosztotta a vállalat mobilpiaci stratégiáját. Sose találnák ki maguktól, ezért megosztjuk: a vállalat a valós fogyasztói igényeknek kíván megfelelni az LG márka iránti bizalom erősítésével, az alapvető technológiai újításokra koncentrálva. A divízió elnöke, Hwang Jeong-hwan szerint a sikeres prémium készülékeken alapuló csúcskategóriás termékek fontos szerepet játszanak ennek megvalósításában. „Az okostelefonok vásárlóinak többsége manapság kiváló felhasználói élményre vágyik, amely intelligensen alkalmazkodik a felhasználói szokásokhoz, legyen szó akár munkáról, akár játékról” — mondta Hwang. A szakértő úgy látja, hogy az LG vásárlói a négy alapvető technológia terén — hang, akkumulátor, kamera és kijelző (angol rövidítéssel ABCD – audio, battery, camera, display) — azt várják el a cég telefonjaitól, hogy verhetetlenek legyenek.
És még ez is...
-
2019. április 12.
A Pál utcai fiúk nyomában: mobilapp készült a regényhez
-
2015. október 5.
Állítólag a KizON erősíti a szülő – gyermek kapcsolatot
-
2021. december 14.
Egy évtized alatt 260-szorosára nőtt a mobil adatforgalom
-
2015. május 1.
Az LG G4 mindenben túlszárnyalja az elődöt
-
2013. szeptember 12.
A Telekom felzárkózik a Vodafone mellé
-
2016. május 9.
Megvan a globális válság ellenszere: tovább kell aludni