Hoppá! Az LG mobil stratégiájának középpontjában a valós fogyasztói igények fognak állni

Az LG Electronics (LG) mobilkommunikációs divíziójának új vezetője megosztotta a vállalat mobilpiaci stratégiáját. Sose találnák ki maguktól, ezért megosztjuk: a vállalat a valós fogyasztói igényeknek kíván megfelelni az LG márka iránti bizalom erősítésével, az alapvető technológiai újításokra koncentrálva. A divízió elnöke, Hwang Jeong-hwan szerint a sikeres prémium készülékeken alapuló csúcskategóriás termékek fontos szerepet játszanak ennek megvalósításában. „Az okostelefonok vásárlóinak többsége manapság kiváló felhasználói élményre vágyik, amely intelligensen alkalmazkodik a felhasználói szokásokhoz, legyen szó akár munkáról, akár játékról” — mondta Hwang. A szakértő úgy látja, hogy az LG vásárlói a négy alapvető technológia terén — hang, akkumulátor, kamera és kijelző (angol rövidítéssel ABCD – audio, battery, camera, display) — azt várják el a cég telefonjaitól, hogy verhetetlenek legyenek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Itt az Xperia XZ2

hét márc 5 , 2018
A Sony Mobile Communications bemutatta legújabb csúcskategóriás készülékeit, az Xperia XZ2 és az Xperia XZ2 Compact okostelefonokat. Az elsősorban a készülékek formavilágát és mérnöki tervezését érintő változások mögött álló “filozófia” egy, a korábbiakban még nem tapasztalt, teljes körű szórakozási lehetőség biztosítása, aminek érdekében mindkét készülék a legfejlettebb kamera-, kijelző- és […]

Friss, ropogós