Az LG Electronics (LG) mobilkommunikációs divíziójának új vezetője megosztotta a vállalat mobilpiaci stratégiáját. Sose találnák ki maguktól, ezért megosztjuk: a vállalat a valós fogyasztói igényeknek kíván megfelelni az LG márka iránti bizalom erősítésével, az alapvető technológiai újításokra koncentrálva. A divízió elnöke, Hwang Jeong-hwan szerint a sikeres prémium készülékeken alapuló csúcskategóriás termékek fontos szerepet játszanak ennek megvalósításában. „Az okostelefonok vásárlóinak többsége manapság kiváló felhasználói élményre vágyik, amely intelligensen alkalmazkodik a felhasználói szokásokhoz, legyen szó akár munkáról, akár játékról” — mondta Hwang. A szakértő úgy látja, hogy az LG vásárlói a négy alapvető technológia terén — hang, akkumulátor, kamera és kijelző (angol rövidítéssel ABCD – audio, battery, camera, display) — azt várják el a cég telefonjaitól, hogy verhetetlenek legyenek.
És még ez is...
-
2014. május 7.
Okostelefon-függők az újságírók
-
2012. június 13.
Robbanásszerű növekedést vár a Telenor
-
2018. december 27.
Egyre több memóriát akarunk
-
2013. május 6.
Jobb későn, mint soha: a Telenor bekeményít
-
2013. december 25.
Az sms-nek annyi
-
2013. október 4.
Így trükközik a Samsung