mínuszos.hu

Hoppá! Az LG mobil stratégiájának középpontjában a valós fogyasztói igények fognak állni

Az LG Electronics (LG) mobilkommunikációs divíziójának új vezetője megosztotta a vállalat mobilpiaci stratégiáját. Sose találnák ki maguktól, ezért megosztjuk: a vállalat a valós fogyasztói igényeknek kíván megfelelni az LG márka iránti bizalom erősítésével, az alapvető technológiai újításokra koncentrálva. A divízió elnöke, Hwang Jeong-hwan szerint a sikeres prémium készülékeken alapuló csúcskategóriás termékek fontos szerepet játszanak ennek megvalósításában. „Az okostelefonok vásárlóinak többsége manapság kiváló felhasználói élményre vágyik, amely intelligensen alkalmazkodik a felhasználói szokásokhoz, legyen szó akár munkáról, akár játékról” — mondta Hwang. A szakértő úgy látja, hogy az LG vásárlói a négy alapvető technológia terén — hang, akkumulátor, kamera és kijelző (angol rövidítéssel ABCD – audio, battery, camera, display) — azt várják el a cég telefonjaitól, hogy verhetetlenek legyenek.

Exit mobile version