Az elmúlt három évben több mint húsz százalékkal csökkent az ünnepek alatt küldött SMS-ek száma, és az okos készülékek előretörésével ez a tendencia várhatóan tovább folytatódik, ami a fogyasztói szokások és igények átalakulását jelzi. A 4G-képes okos eszközök gyors terjedésének és a lefedettség bővülésének köszönhetően egyre többen használják ki a mobilinternetezés kényelmét és lehetőségeit, így az azonnali üzenetváltások mindinkább online felületekre, a közösségi média platformjaira helyeződnek át — olvasható a Magyar Telekom közleményében.
És még ez is...
-
2014. április 23.
Jön az LG Knock Code
-
2012. szeptember 3.
Jön az LG Optimus G
-
2015. augusztus 4.
Közönségdíjas lett a Mistory
-
2017. október 6.
Új városok térképeivel is bővült a McDonald’s BringaMánia App
-
2022. január 30.
Kína: az Apple visszavette a vezetést, a Huawei sereghajtó
-
2020. augusztus 8.
Meredeken csökken a feltöltőkártyás előfizetések száma