Az Oracle friss jelentése szerint három fő fogyasztói személyiségtípust létezik. Az egyik ilyen fogyasztótípusba olyan vásárlók tartoznak, akik minden csatornát igénybe vesznek, és kihasználják mind a digitális, mind pedig a fizikai kapcsolati pontok előnyeit. A második kategóriába azok a leleményes vásárlók tartoznak, akik nyitottak az új, innovatív és technológiára alapuló fogyasztói élményekre. A harmadik típusú vásárlók ártudatosan keresik a kedvezményes ajánlatokat, és mindig a legjobb ár-érték arányt részesítik előnyben. „E viselkedési trendek kiaknázásához és az efféle fogyasztók megnyeréséhez a vállalatoknak három fronton kell újításokat bevezetniük” – nyilatkozta Ray Carlin, az Oracle Retail alelnöke és ügyvezető igazgatója. Hozzátette, az egyéni vásárlási élmény biztosításához, és a teljes csatornaspektrum használatának vállalati szintű elsajátításához közelebbről is meg kell ismerniük a fogyasztókat, és készen kell állniuk az innovációra.
One thought on “Ijesztően egyformák vagyunk: csak háromféle fogyasztói személyiségtípus létezik”
Vélemény, hozzászólás?
És még ez is...
-
2013. november 15.
Iskolafil a Cyberoam
-
2020. március 18.
Podcasttal pótolná az Origó eladásával keletkezett űrt a Magyar Telekom
-
2014. szeptember 25.
Egymilliós támogatást nyerhetnek a megyei eMagyarország pontok
-
2018. július 25.
Wifi nélkül nem érzi jól magát a magyar túrista
-
2013. március 12.
Ericsson: új szinten a videoélmény
-
2018. szeptember 20.
Legalább magas üzleti potenciállal bíró hazai kkv-k digitalizáltsága reménykeltő
Ha-ha! Engem kifelejtettek! Se így, se úgy nem vásárolok szinte semmit. Nem is nagyon van miből