Nemcsak a sörmárkák, az elektronikai cikkek és a sportmárkák, hanem a számítógépes játékok forgalmára is jelentős hatással van a futball Európa-bajnokság. A foci lázhoz köthető játékvásárlás a Formatex szerint akár egy átlagos nyári havi forgalom dupláját is jelentheti, felmérésük szerint a foci és a magyar válogatott népszerű, jó presztízsű márkának számít most a magyarok körében. „A játékkereskedelem sokkal szezonálisabb, mint a legtöbb ágazat, a játékboltok éves forgalmuk ötven-hatvan százalékát a karácsonyi vásárlások idején, míg 10-15 százalékát a húsvéti ünnepekkor érik el, a gyereknap környékén általában nem mutatható ki jelentős forgalmi növekedés, de idén a focizáshoz kapcsolódó termékek miatt 100 százalékos növekedést prognosztizálunk a május – júniusi időszakra” – mondta el Borhi János, a Játéksziget bolthálózatot üzemeltető Formatex Kft. ügyvezetője.
És még ez is...
-
2016. május 12.
Nagy-nagy megtisztelteés érte az ABB Kft.-t
-
2016. október 15.
Végre lehet drónt simogatni
-
2014. november 3.
Okostelefónia: a második vonal felzárkózik
-
2014. július 7.
Távszerencsejáték: újabb közpénzek a focira
-
2014. december 1.
Meg fogsz döbbenni: a világ informatikája számokban XV.
-
2016. szeptember 14.
Idén további létszámbővítést tervez az SAP