A foci EB felpezsdíti a játékeladásokat is

stadionNemcsak a sörmárkák, az elektronikai cikkek és a sportmárkák, hanem a számítógépes játékok forgalmára is jelentős hatással van a futball Európa-bajnokság. A foci lázhoz köthető játékvásárlás a Formatex szerint akár egy átlagos nyári havi forgalom dupláját is jelentheti, felmérésük szerint a foci és a magyar válogatott népszerű, jó presztízsű márkának számít most a magyarok körében. „A játékkereskedelem sokkal szezonálisabb, mint a legtöbb ágazat, a játékboltok éves forgalmuk ötven-hatvan százalékát a karácsonyi vásárlások idején, míg 10-15 százalékát a húsvéti ünnepekkor érik el, a gyereknap környékén általában nem mutatható ki jelentős forgalmi növekedés, de idén a focizáshoz kapcsolódó termékek miatt 100 százalékos növekedést prognosztizálunk a május – júniusi időszakra” – mondta el Borhi János, a Játéksziget bolthálózatot üzemeltető Formatex Kft. ügyvezetője.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A legjobb tíz között a PersonalVideo és a Slamby

pén máj 20 , 2016
ShareTweetPinShareIdén először lesz nyilvános a Telekom Innovációs Versenysorozat záróeseménye, a Telekom Innovation Expo, amelynek Berlin és Krakkó után most Budapest ad otthont a május 23-án megrendezésre kerülő SMART 2016 konferencián. Az Expón bemutatkozik az innovációs verseny első tíz helyezettje, köztük a magyar PersonalVideo és a Slamby. A PersonalVideo egyedi, személyre […]

És még ez is...