Nemcsak a sörmárkák, az elektronikai cikkek és a sportmárkák, hanem a számítógépes játékok forgalmára is jelentős hatással van a futball Európa-bajnokság. A foci lázhoz köthető játékvásárlás a Formatex szerint akár egy átlagos nyári havi forgalom dupláját is jelentheti, felmérésük szerint a foci és a magyar válogatott népszerű, jó presztízsű márkának számít most a magyarok körében. „A játékkereskedelem sokkal szezonálisabb, mint a legtöbb ágazat, a játékboltok éves forgalmuk ötven-hatvan százalékát a karácsonyi vásárlások idején, míg 10-15 százalékát a húsvéti ünnepekkor érik el, a gyereknap környékén általában nem mutatható ki jelentős forgalmi növekedés, de idén a focizáshoz kapcsolódó termékek miatt 100 százalékos növekedést prognosztizálunk a május – júniusi időszakra” – mondta el Borhi János, a Játéksziget bolthálózatot üzemeltető Formatex Kft. ügyvezetője.
És még ez is...
-
2013. szeptember 5.
A Hewlett-Packard Magyarország Kft. is különalkut kötött
-
2015. szeptember 2.
Befellegzett az egyéb tableteknek
-
2013. június 5.
Kormány — Siemens stratégiai együttműködés
-
2015. június 23.
Taylor Swifttől még az Apple is megrettent
-
2014. március 14.
Oracle: legyőzhető a a BYOD bevezetésével szembeni ellenállás