A drupa 2012 kiállításon debütál a Xerox leányvállalatának, az XMPie-nak a legújabb felhő-alapú fejlesztése a Circle, amely egy új, interaktív digitális storyboard a marketingkommunikációs kampányokon dolgozó szakemberek számára. A vizuális nyelvet használó Circle a marketing kampányok készítői egyszerűen és gyorsan megoszthatják egymással az elképzeléseiket, elfogadhatnak terveket, irányíthatják a fejlesztést, valamint nyomon követhetik a statisztikákat. Ezzel az innovációval pont kerülhet egy eddig megoldatlan kérdésre. Régóta égető szükség volt ugyanis a kampányok sztoriját vizuálisan leíró nyelvre, amely érthetően dokumentálja a folyamatokat a márkák képviselői és a marketingkommunikációs szakemberek között.
És még ez is...
-
2012. december 16.
Nem is „csúnya” szó a transzpromó
-
2015. október 16.
Online klinika indult Kínában
-
2017. július 22.
Szégyen: a T-Systems szerint kötelességük volt feljelentést tenni
-
2012. február 29.
Partnereit értékelte az SAP
-
2013. október 27.
Kilenc tipikus adatközpont tervezési hiba III.
-
2023. április 24.
Országos informatikai probléma van a határátkelőhelyeken