Nem is “csúnya” szó a transzpromó

 

Sikeres jövőt jósolnak világszerte a transzpromó megoldásnak. 2014-re az iparági előrejelzések 37,9 százalékos növekedést várnak ebben a szegmensben. A transzpromó, amely a „tranzakciós” (számlalevelek, egyenlegközlők, értesítők, kivonatok) és a „promóciós” (értékesítést támogató direkt marketing eszközök) dokumentumok elnevezéseinek összeolvasztásából jött létre. A kifejezés komplex szolgáltatást takar a számlakép optimalizációtól kezdve az adatbázis menedzsmenten át a kampánytervezésig, illetve kivitelezésig. Ennek nyomán az ügyfél nem csupán egy értesítőt kap kézbe, hanem egy olyan „okos számlát”, amelyen az őt érintő fogyasztási adatokon kívül személyre szabott, érdeklődésének megfelelő, a számlázott szolgáltatáshoz, vagy a szolgáltatóhoz kapcsolódó információk birtokába is juthat.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

A táblagépek teszik tönkre a pc-ket

vas dec 16 , 2012
  A személyiszámítógép-gyártás az idén 2,5 százalékkal csökken és jövőre is csak szerény növekedést lesz képes felmutatni. Ezen belül azonban erőteljes növekedést mutat majd a mobil számítógépek forgalma, igaz, viszonylag alacsony bázisról indulva. A használatban lévő számítógépek várható élettartama megnövekedett egyrészt amiatt, hogy a romló világgazdasági kilátások miatt rengetegen elhalasztották […]

Friss, ropogós