Tavaly 300 milliárd forint fölé emelkedhetett a hazai elektronikus kiskereskedelem b2c forgalma a SzEK.org és az eNET kutatásain alapuló becslése szerint. A magyarországi internetes kereskedelem követi a nemzetközi trendeket, az amerikai és európai piac mellett itthon is folyamatos a növekedés. Az amerikai piacon a megelőző évhez képest 14,6 százalékot ugrott az internetes kereskedelmi tranzakciókból származó bevétel, míg Európában a korábbi előrejelzések 12,5 százalékos növekedést becsültek 2015-re. Magyarországon is érezhető ez a dinamizmus, az elmúlt évben több, mint 20 százalékkal, azaz több ezer forinttal nőtt az átlagos kosárérték, ami így elérte a tízezer forint fölötti értéket.
És még ez is...
-
2016. szeptember 4.
Már 319 szerencsejátékos honlapot blokkol a NAV
-
2015. február 10.
Kirándulást nyerhet a Szilícium-völgybe
-
2016. április 26.
A Samsung erős a digitális kijelzők értékesítése terén
-
2015. június 30.
Gyászolnak a mobilszolgáltatók: a roamingdíjnak annyi
-
2013. november 6.
IFS Világkonferencia: mobilitás, felhő, Big Data